Android...سرزمین آندروید
دنياي دانلود انواع برنامه موبايل و نرم افزار وكتاب موبایل ،کتابهای اموزشی و مطالب اموزشی...
روانشناسی - راز موفقیت(اندروید)

نویسنده: آنتونی رابینز

حجم کتاب: 999 KB


آنتونی رابینز موفق‌ترین، مشهورترین و پرطرفدارترین نویسنده و سخنران انگیزشی در جهان است. هر چند که خود اصرار دارد به جای «سخنران انگیزشی»، «مربی منتهای کارآیی» نامیده شود.

او در مدت کوتاهی به بیشترین آرزوها و رویاهای جوانی خود جامه عمل پوشانید و توانست درآمد سالیانه خود را از ۳۸ هزار دلار به بیش از یک میلیون دلار افزایش دهد.


 

چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:امنیت, کتاب Google Hacking, :: 14:52 ::  نويسنده : ABD

 

دسته: امنیت

مقدمات جستجو کردن در گوگل, ایجاد پرس و جوی گوگل, کار با URL های گوگل و......... مباحثی است که در این کتاب آموزش داده می شود. شما می توانید این کتاب را بطور رایگان دانلود کنید.

عنوان: کتاب Google Hacking

لینک دانلود مستقیم

 

قابل توجه کاربران :

برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

 

گروه نرم افزار دستيار آموزش انگليسي بدليل نياز زبان آموزان به منابع پايه اي و پركاربرد زبان، در پي يك نظر سنجي اينترنتي، اقدام به تهيه كتب الكترونيكي زير نموده است كه از همين سايت قابل دانلود هستند. لطفا براي كسب اطلاعت بيشتر در مورد هر يك از كتب ياد شده ادامه متن را كليك فرمائيد. ضمنا تمام فايلها بصورت PDF ميباشند.
 
لينكهاي دانلود
 

 

1100 لغت پركاربرد در اخبار انگلیسی
در پي سالها جستجوي مداوم در اينترنت، به منابع جالبي دست يافته ائيم كه اين منابع ميتوانند سرعت زبان آموزان را در رسيدن به سر منزل مقصود تا حد قابل توجهي افزايش دهند. كتابي كه پيش رو داريد مجموعه معروف 1500 لغت كليدي است كه 400 لغت آن بدليل سادگي بيش از حد حذف شده اند. براي تمام اين لغات هم ترجمه انگليسي و هم ترجمه فارسي وجود دارد كه در ترجمه فارسي نيز معني دقيق كلمه(آنگونه كه مد نظر منبع بوده)آورده شده است. اين كتاب 64 صفحه ائي 1.18 مگابايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.
 
ساده ترین و کوتاهترین جملات انگلیسی
سال اولی که مشغول جستجوی و جمع آوری مجموعه جملات کاربردی برای دستیار آموزش انگلیسی بودم به سایتی برخوردم که داری مجموعه ای از ساده ترین، کوتاهترین و پرکاربردترین جملات انگلیسی در گفتگوهای روزمره برای کاربران مبتدی بود. این جملات به حدی ساده بودند که فکر کردم به درد کسی نمی خورد. اما بعدها به این باور رسیدم که بهترین روش بناء سازی ساختار اولیه زبان در ذهن ما میتواند استفاده از اینگونه جملات باشد. و دوباره سایت ESLGOLD در ذهنم تداعی شد. اما باد آورده را باد برده بود و سه ماه جستجوی مداوم برای یافتن این سایت بی ثمر ماند تا اینکه ماهها بعد بطور کاملا اتفاقی دوباره پیدایش کردم و از لینکهای پیچ در پیچش جملاتش را استخراج کرده و بعد از ویرایش آنرا بصورت یک کتاب قابل استفاده الکترونیکی در آوردم. این کتاب  حاوی ساده ترین جملات دسته بندی شده برای برای حدود 80 موضوع مختلف می باشد. اين كتاب 30 صفحه ائي 668 كيلوبايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.
 
گزیده ضرب المثلهای انگلیسی
يكي از روشهاي بهينه سازي دانش هر زباني حفظ نمودن مجموعه اي از جملات زيبا و معني دار آن زبان است. تا هم بتوانيم دايره لغات خود را افزايش دهيم و هم ساختار زبان (مسائل گرامري) خود را تقويت كنيم. در اين مجموعه 8 صفحه اي گزيده اي از ضرب المثلهاي جالب انگليسي با ترجمه فارسي جمع آوري شده اند. اين ضرب المثلها عمدتا معادلهائي در زبان خودمان نيز دارند. روش پيشنهادي براي بخاطر سپاري اين جملات استفاده از كلمات كليدي آن است كه در سمت چپ جدول آمده اند و كاربر بايستي كاغذ پرينت شده را طوري تا نمايد كه فقط اين كلمات ديده شوند. مراجعه به جمله اصلي فقط در صورت عدم بخاطر سپاري خواهد بود. اين كتاب 8 صفحه ائي 600 كيلوبايتي را ميتوانيد از اينجا دانلود نمائيد.


ادامه مطلب ...

 

طالع بيني - تحليلي بر پيش بيني هاي نوستر آداموس

نویسنده: دکتر شرف الدين اعرجي

حجم کتاب: 225 KB

 
 

 

تلويزيون و سينما - هاليوود 2011



حجم کتاب: 578 KB

در اين كتاب جديدترين فيلم هاي سينمايي توليد شده در هاليوود  تا پايان ماه جولاي سال  2011 معرفي شده اند  . فيلم ها در  5 دسته ي :  درام و  عاشقانه ,  اكشن و  جنگي ,  ترسناك ,  كمدي و  كارتوني هستند  . معرفي به صورت بيان مشخصات فيلم و  خلاصه داستان  فيلم مي باشد  ... . (كتابچه)

 

 

دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:طالع بيني - نوستر آداموس, :: 16:23 ::  نويسنده : ABD

 

- نوستر آداموس


نویسنده: سهیل بشردوست

حجم کتاب: 238 KB

متن کامل پیشگویی های نوستر آداموس

دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:آخرین خون آشام, :: 16:22 ::  نويسنده : ABD

آخرین خون آشام
نويسنده:redmoon333

کشمکش (جلد دوم خاطرات خون اشام)

ال جی اسمیت

جمعه 23 مهر 1390برچسب:جاده ي عشق , :: 21:45 ::  نويسنده : ABD

رمان - جاده ي عشق نویسنده: فريبا قرباني حجم کتاب: 638 KB رمان جاده ي عشق نوشته ي خانم فريبا قرباني . (كتابچه) 




دنلود بالینک مستقیم

جمعه 23 مهر 1390برچسب:كسي مي آيد , :: 19:43 ::  نويسنده : ABD

رمان - كسي مي آيد نویسنده: مريم رياحي حجم کتاب: 843 KB رمان كسي مي آيد نوشته خانم مريم رياحي - منبع : نود و هشتيا . (كتابچه) 




دانلود با لینک مستقیم

جمعه 23 مهر 1390برچسب:آبي تر از عشق , :: 16:42 ::  نويسنده : ABD
رمان - آبي تر از عشق نویسنده: پروانه شيخ لو حجم کتاب: 586 KB مادر همان طوري که دستانم رادر دستش گرفته بود گفت : با خوندن این دفتر فقط خودتو آزار میدی چرا مرور خاطرات اين قدر برات مهمه ؟ ... (كتابچه) 

جمعه 23 مهر 1390برچسب:رمان - مسافر مهتاب , :: 12:40 ::  نويسنده : ABD

رمان - مسافر مهتاب نویسنده: نسرين سيفي حجم کتاب: 182 KB رمان مسافر مهتاب . (پرنيان)


دانلود بالینک مستقیم

جمعه 23 مهر 1390برچسب:رمان -ماهك, :: 10:37 ::  نويسنده : ABD

رمان -ماهك نویسنده: مژگان مظفري حجم کتاب: 328 KB رمان ماهك . (پرنيان)

دانلود بالینک مستقیم

جمعه 23 مهر 1390برچسب:رمان - همراز عشق , :: 2:35 ::  نويسنده : ABD

رمان - همراز عشق نویسنده: سهيلا باقري حجم کتاب: 978 KB رمان همراز عشق . (كتابچه)

دانلود بالینک مستقیم

جمعه 22 مهر 1390برچسب:رمان -دارلمجانين , :: 23:34 ::  نويسنده : ABD

رمان -دارلمجانين نویسنده: محمد علی جمالزاده حجم کتاب: 271 KB " دارالمجانین " ماجرای جوانیرا روایت می کند که به واسطه درگیرشدن در پیوندی عشقی و عاطفی سر از دارالمجانین در می آوردکه این اتفاق زمینه ساز طرح مباحث و رویدادهای اجتماعی گذشته نیز می شود.


دانلود بالینک مستقیم

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

درباره وبلاگ

سلام.خوشحالم که به دیدارمن امدید.خوشحال میشم با نظراتتون بهم کمک کنید .امیدوارم از وب خودتون خوشتون بیاد و لحظات خوبی راداشته باشید.بازم بهم سر بزنید... آرزومند آرزوهایتان هستم.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوانAndroidو آدرس lordabd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

حالا دیدید که موافق موافق موافقم...پس دل دل نکن... لینک کن...





نويسندگان